test2222

699

8 Человек смотрит эту модель прямо сейчас!

A high definition model of the C-17 Globemaster III cargo plane.

The level of detail is suitable for the most extreme close-up renderings.

The geometry is clean, built mostly on quads (98%), with no N-gons, no coplanar faces, no coincident or isolated vertices. All parts of the model are ‘smoothable’ so you can add meshmooth/turbosmooth modifiers wherever you need, without having to further adjust the geometry.

The textures size ranges from 512×512 to 16384×16384.

The scale is set to ‘real world’ (1unit=1 cm).

Originally modeled in 3ds Max 2014, the model was exported to obj and fbx formats but you can contact support for a free conversion to any format or version you may need.

The 3ds Max version comes with both standard and V-Ray materials.

For both standard and V-Ray versions there is a basemesh model available, without any meshmooth/turbosmooth modifiers added, so that you can adjust the level of detail yourself.

The poygons/vertices counts shown on the page is determined using Turbosquid’s proprietary script, which does not count the instances.
The overall polgon count that includes the instances (but without any meshmooth/turbosmooth modifiers applied) is as follows:

polys: 7180781
verts: 7728962

The textures are grouped in a single zip file, and can be downloaded from the ‘supporting items’ section.

The lighting are rendering settings used are not included.

No product has been found!

Характеристики

format Формат

, , , , , , , , , , , ,

material Материал

Бетон, Бумага, Гипс, Дерево, Жидкость, Камень, Кирпич, Кожа, Металл, Мех, Органика, Пластик, Ротанг, Стекло, Ткань

render Рендер

Corona, MentalRay, Vray

style Стиль

Древний, Киберпанк, Современный, Средневековье

animated_models Анимация

N-gon

low-poly Полигональность 1. Hi-poly. Большое количество полигонов высокая детализация + текстуры с разрешением 4096x4096px или 8192x8192px. Подходят для рендера или видео. 2. Low-poly. Меньшее количество полигонов, но за счет текстурных карт достигается дополнительная детализация через карты «Normal». Разрешение текстур 2048x2048px или 4096x4096px. Используется в играх, VR/AR и в проектах с графикой в реальном времени. 3. Mid-poly. Нечто среднее. Основная часть детализации объектов делается геометрией, мелкие детали дотягиваются картами “Normal”. Разрешение текстур от 2048px до 4096px. Плотность полигональной сетки на Mid-poly должна быть достаточной для отсутствия явных изломов на круглых формах или поверхностях с плавным изменением рельефа. На сегодня во многих AAA играх и проектах уже используют Mid-poly вместо Low-poly.

, ,

RIGGED-MODELS Rigged

Текстура

UV карта

More Products
No product has been found!

Рекомендуем

Вы смотрели